01 juni 2022

Accountantsdiploma

Het is een wat bijzondere dag vandaag. Het is 40 jaar geleden, op 1 juni 1982, dat ik slaagde voor het laatste examen van de accountantsopleiding. Een paar weken later volgde de diploma-uitreiking in Amsterdam en in oktober 1982 werd ik in het accountantsregister ingeschreven.
Aanstaande oktober wil ik er in een langer bericht bij stilstaan. Dan hoop ik er ook wat plaatjes bij te kunnen doen. Ik moet daar wel naar zoeken en ook nog wat dia's scannen. Een mooi werkje voor regenachtige dagen in de zomermaanden.
Dan gaat het dus om 40 jaar in het register opgenomen zijn en de RA titel mogen voeren. Best al wel een lange tijd.
En hoewel het een belangrijk element in mijn leven is geweest, vele jaren een facet van mijzelf, van mijn identiteit, wordt het misschien zachtjes aan tijd om me te laten uitschrijven, in december bijvoorbeeld.
Daar laat ik bij het voorbereiden van het bericht voor oktober mijn gedachten eens over gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten